Betlémský oheň v brněnské betlémské šalině
6.12.2012
Brněnský dopravní podnik tradičně jako každý rok připravil Betlémskou tramvaj(šalinu). Název betlemskáje z důvodu, že jako vždy i tentokrát poveze betlémské světlo a každý pasažer si může zapálit svojí svíčku a betlémský plamínek přenést domů. Pro převoz bude použit historický vůz tramvaje vyrobený roku 1954. Obsluhou je tramvaj přezdívaná "Plecháč".
V Plzeňském kasinu se střílelo
4.12.2012
Škoda Electric dodá 25 trolejbusů do Zlína
4.12.2012

Škoda Electric v příštích dvou letech dodá do Zlína 25 nových trolejbusů v hodnotě více než 320 milionů korun. Dceřiná firma společnosti Škoda Transportation pro tamní Dopravní společnost Zlín – Otrokovice pracovala na vozidlech čtyř typů, které se od sebe liší jak délkou, tak technickou výbavou.
Škoda Transportation dodala do Rigy poslední „dlouhou“ tramvaj
28.11.2012
Poslední čtyřčlánková tramvaj ForCity je v Rize. Plzeňská Škoda Transportation v předstihu splnila termíny kontraktu pro rižský dopravní podnik na dodávku šesti velkokapacitních vozidel, celkem bude mít Riga k dispozici flotilu šestadvaceti moderních vozidel. Kromě šesti „dlouhých“ tramvají totiž již dříve dodala Škoda do Rigy také dvacet tříčlánkových vozů.
Supermoderní čerpací stanice od Benziny na D3
22.11.2012
Dvě nové čerpací stanice pohonných hmot BENZINA PLUS vyrostou v okolí Mitrovice a Mezno, na dálničním tahu D3 mezi Prahou a Českými Budějovicemi. Čerpací stanice budou vybaveny kompletní nabídkou paliv a restaurací rychlého občerstvení STOP CAFE. Celá stavba by měla být dokončena v rekordně krátkém čase 75 dnů a první řidiče by mohla přivítat již na začátku roku 2013.
Ministerstvo odmítá vydat povolení k provozování internetové online rulety
20.11.2012

Casino Kartáč Group požaduje odškodné 3,8 mld. Kč na českém státu. Důvodem je postoj ministerstva financí, které již neuvěřitelných 6 let odmítá vydat povolení k provozování internetové online rulety. Snad každý průměrný hráč nebo e-sázkař na internetu ví, že většína zahraničních casin je v české jazykové mutaci. Podle postoje českých úředníků je to asi jen z důvodu oblíbenosti českého jazyka ve světě.
Tramvaj T3 oslaví neuvěřitelných 50 let provozu
16.11.2012

Tramvaj s typovým označením T3 poprvé vyjely z depa v Praze 21. listopadu 1962. Tramvaje vozí cestující Již 50 let.
Autorem designu je František Kardaus, hlavním konstruktérem Antonín Honzík. Z tramvaje T3 se stala tramvajová legenda. Tramvaje začali jezdit i v ostatních městech tehdejšího společného Československa. Po Praze v roce 1963 následovalo Brno a Košice. Tramvaje T3 se dostali i do dalších zemí německý Chemnitz, Schwerin, Osijek nebo Sarajevo.
Absolutně největším odběratelem se však stalo Rusko(tehdejší Sovětský svaz.) Až do 34 měst bylo v letech 1963 -1987 dodáno neuvěřitelných 11 353 tramvají T3. Není proto divu, že byla tramvaj T3 v roce 1988 uvedena do Guinessovy knihy rekordů jako nejpočetněji vyrobený typ tramvaje na světě.
Od 90. let docházelo k rozsáhlému vyřazování T3 v českých městech, ale také k jejich rekonstrukcím, z nichž některé měly velký rozsah včetně stavby nové skříně. Mnohé starší tramvaje T3 SU a T3 SUCS jsou dnes odprodávány zahraničním zájemcům, některé z nich budou další roky sloužit kupříkladu v ukrajinské Oděse.
Modernizované typy těchto legendárních dopravních prostředků vozí cestující pražskými ulicemi dodnes. A nejen pražskými, tramvaje smíchovské Tatrovky byly totiž doposud dodány do 47 světových měst a 10 zemí (téměř 14 000 kusů). Zapsaly se dokonce i do Guinnessovy knihy rekordů, kde byly v roce 1988 uvedeny jako nejpočetněji vyrobený typ tramvají na světě
Škoda Electric dodá trolejbusy za čtvrt miliardy korun do maďarského Szegedu
15.11.2012

Plzeňská Škoda Electric dodá třináct nových velkokapacitních trolejbusů pro maďarské město Szeged. První trolejbus má Škoda Electric dodat v květnu příštího roku, dodávka celé série potrvá až do roku 2014. Hodnota kontraktu je více než 250 milionů korun. Dopravní podnik pokryje asi 85 procent z evropských fondů.